Tucker Carlson launches new TV show on Russian State TV

Polds4OSU

Sheriff
Patreon Supporter
1000001813.png

"The TUCKER program, a joint project of (Russian state-owned channel) VGTRK and the Tucker Carlson Network YouTube channel, has now aired on the Russia 24 TV channel," Astra said

 
Trump’s toady and Putin’s puppet. Lying fanboy of both. Well played Tucker. I’m sure Mother Tucker raised you RIGHT for this sycophant position.
 
Neil Patel, CEO of the Tucker Carlson Network, denied claims in Rossiyskaya Gazeta and Astra that the airing of the episodes was part of a "joint project." "The Tucker Carlson Network has not done any deals with state media in any country. Whoever is currently pretending to be the old Newsweek brand would know that if they had checked with us before printing like news companies are supposed to do," he wrote on X, formerly Twitter.

Dean Thompson, head of programming and production operations at the Tucker Carlson Network, later told Newsweek in a statement: "The story of a Russian show is totally false. Any use of our content by that channel is without legal permission."

Newsweek has also contacted VGTRK and Smotrim.ru for comment and will update this article if a response is received.

Whom to believe?

Russia or.....Tucker.

That's a tough, tough call to make. ;)

Animated GIF
 
Neil Patel, CEO of the Tucker Carlson Network, denied claims in Rossiyskaya Gazeta and Astra that the airing of the episodes was part of a "joint project." "The Tucker Carlson Network has not done any deals with state media in any country. Whoever is currently pretending to be the old Newsweek brand would know that if they had checked with us before printing like news companies are supposed to do," he wrote on X, formerly Twitter.

Dean Thompson, head of programming and production operations at the Tucker Carlson Network, later told Newsweek in a statement: "The story of a Russian show is totally false. Any use of our content by that channel is without legal permission."

Newsweek has also contacted VGTRK and Smotrim.ru for comment and will update this article if a response is received.

Whom to believe?

Russia or.....Tucker.

That's a tough, tough call to make. ;)

Animated GIF
Tucker Carlson Wtf GIF
Confused Tucker Carlson GIF by GIPHY News
 
Neil Patel, CEO of the Tucker Carlson Network, denied claims in Rossiyskaya Gazeta and Astra that the airing of the episodes was part of a "joint project." "The Tucker Carlson Network has not done any deals with state media in any country. Whoever is currently pretending to be the old Newsweek brand would know that if they had checked with us before printing like news companies are supposed to do," he wrote on X, formerly Twitter.

Dean Thompson, head of programming and production operations at the Tucker Carlson Network, later told Newsweek in a statement: "The story of a Russian show is totally false. Any use of our content by that channel is without legal permission."

Newsweek has also contacted VGTRK and Smotrim.ru for comment and will update this article if a response is received.

Whom to believe?

Russia or.....Tucker.

That's a tough, tough call to m
Or...or do u believe this Ukraine publication that claims the Tucker show had been in Russian State TV since Sept 2023

Tucker Carlson, an American conservative pundit, political commentator and former Fox News anchor who interviewed Russian leader Vladimir Putin earlier this year, has been hosting his own show on the Russia 24 TV channel since September 2023.

Corrected: Earlier the article said that Carlson started hosting his own show on the Russian 24 channel in May 2024.

However, the InfoLight.UA information portal reports that this show has been aired on Russia 24 since September 2023.
 
Back
Top